fredag

Nu har jag sökt in till olika program till olika högskolor och universitet. Hoppas jag kommer in på något av programmen, det skulle vara nice. :)

Jag har jobbat idag, 9.30 - 15.30. Rätt mycket barn idag, men det är helt okej när det är fredag och det är jättefint väder. Då går tiden så snabbt och barnen kan springa av sig där ute. Jag fick även beröm idag av de som jobbar på Korallen, att jag är duktig och att jag sköter det jag ska så de slipper passa upp för mig också bara för att jag vikarie. Det är verkligen kul att höra. Då blir man en meter längre. ;)
Ska jobba på måndag också, 12 - 15.30.- Inte så lång dag men jag hoppas att jag får fler tider. Det skulle vara gött.

Nu är det helg, så himla gött. Och jag ska leka med Tobbe lite senare ikväll och ska nanna med honom. Han är ledig hela helgen. :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

vad har du sökt till då? :)

2008-04-12 @ 17:37:03

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0