ge mig..

Åh vad jag är sugen på att slösa en massa pengar på snygga kläder nu! Jag va nyss inne på H&Ms hemsida och glottade och de hade skitsnygga grejer där. När jag får min lön måste jag bara köpa nåt vårfint alltså, jag bara måste. ;) Fast jag ska lägga undan 2100 kr till Maltaresan så det är klart för at betalas in så fort som möjligt. Fy vad jag längtar till Malta! En veckas mys med Tobbe. <3 

Och så jobbade jag idag. Det gick bra, vi va nere vid Revet. Det va rätt kallt inne i skogen och jag som vaknade med en dum hals i morse. :( Hoppas det inte blir värre i alla fall..

Nu är jag hemma hos Tobbe. Han ligger i sängen och glor på tv och jag nördar vid hans dator. Schysst va? ;p Men jag tänkte vara lite mer social snart och lägga mig bredvid honom och mysa. Och jag ska tända ett ljus för Engla kl 21. Jag vill göra det på grund av vad som hänt, det är fruktansvärt enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

(svar) Fint, det har jag med :)

2008-04-14 @ 21:24:25
URL: http://annasaraolsson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0