måndag

Nu är det ny vecka med nya tag.. fast jag vet inte vilken vecka det är? x) I alla fall.. i morse ringde de från dagis och frågade om mamma kunde jobba men det kunde hon inte så de frågade mig istället. ;p Så jag ska jobba hela denna veckan, fast det är rätt korta dagar. Men det är jobb det med.. och pengar. :)

Jag har varit på videocorner ett bra tag idag och hjälpt mamma. Stefan skulle egentligen jobbat men han är sjuk så jag och mamma fick jobba istället. Sen drog jag till Kunskapsforum och läste i lite olika högskolekataloger. Nu vet jag vad jag vill söka till. :) Så det ska jag göra ikväll eller imorgon.

Strax så ska jag och pappa åka ut till Jonstorp och fira farmor som fyller 68 år idag. Men först ska pappa upp till sin revisor och sen ska vi snabbt inom Farhult och kolla på en bil som är till salu. Hoppas han är hemma som ska sälja den. Jag skulle behöva en egen liten bil nu. ;)

Sen ikväll blir det är leka med Tobbelobbe. <3 Blir kanske att man kollar Malmö - Rögle hos morbror Jonas imorgon. Han ringde innan till pappa och sa en massa som han och Tobbe hade snackat om idag på jobb. Jag fattade inte riktigt men vi får se.
Näe nu måste jag dra. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad ska du söka? hoppas allt är bra!

2008-04-08 @ 18:22:38
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0