torsdag

Då är det snart helg.. igen. ;p Idag har jag jobbat, en ganska hyfsad dag. Megafint väder, lagom arbetstid och goa barn. Jobbade 9.30 - 15-30, det blir samma tid imorgon. Det är riktigt kul att jobba när man kan vara ute i det fina vädret med barnen och de gillar ju också det.
Det blir en hel del jag har fått jobba och kommer få jobba nu i april och det är gött. Det är roligt att jobba så man gör något om dagarna och tjänar sina egna pengar.

Ikväll är det match x2. HIF spelar borta mot Ljungskile (den matchen borde de vinna, tycker jag i alla fall annars är det lite kris) och Rögle möter Mora på hemmaplan. Fy alltså, om de vinner idag kan de gå upp till Elitserien! Helt sjukt, men då får de ha tur så att de andra lagen spelar kass. Pappa, Stefan och Jonas ska dit och vara på plats och se de gå upp en gång till kanske? Jag ska antagligen kolla på matchen hemma hos Tobbe. :D han har den tv-kanalen den ska gå på på sitt rum. Men då får vi se om hans internet inte är konstigt nu som det var i morse, för då kan vi nog inte se den. :( 

Aja, nu ska jag ner och äta något för mitt blodsocker är inte på topp just nu känner jag.  


Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, aa det kommer bli mega mysigt. men det kommer ni också få! ja, jag är bättre idag, tur. :P puss

2008-04-10 @ 16:57:44
URL: http://caroliinepersson.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack så mycket, det hoppas jag med :)

2008-04-10 @ 18:00:51
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Caroline

jaa, det får vi göra. har mega mkt praktik just nu, får ju ta igen det jag missade. så jobbar lördag, söndag, ledig måndag, men då ska vi ha grupparbete sedan jobbar jag tisdag till tisdagen vecka. 17. hehe, men vad händer på Valborg? puss

2008-04-10 @ 19:43:57
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0