fredagskväll

Jag kom nyss hem från Helsingborg, jag och Tobbe va där för att kolla Arn - riket vid vägens slut på bio. Den va sjukt mycket bättre än ettan, för omväxlings skull va tvåan bättre än ettan vilket det inte brukar va med vissa filmer. ;p Se den!

Nu sitter jag här ensam, Tobbe ska iväg tidigt imorgon och jag ska jobba imorgon så vi ska nanna tillsammans imorgon istället. :) Så imorgon blir det jobb på Skivlagret på Väla, nice.

Ha en fortsatt bra kväll. Jag tänkte väl kolla klart på Grey's Anatomy. Har bara två ynka avsnitt kvar, så kör igång säsongen på kanal5 nu bums. Jag är som besatt av Grey's, hah!


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hihi, det var bra att dom inte förlorade igår ;)

2008-08-31 @ 10:41:12
URL: http://tgif.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0