fredag 19e december 08:46

Godmorgon. Snart ska jag och mamma köra iväg och handla julklappar. :D Vi tänkte åka till Ängelholm och sen vet man inte om man åker nån annanstans, vi får se helt enkelt. Och jag vet vad jag ska köpa till Tobbe nu. ;p

Igår va då sista dagen för mig på mitt vik på Musslan och Snäckan. Jag fick lite julklappar. ;p Två st från barn och föräldrar och ett från kommunen, rätt nice. Vi hade julfest igår också och barnen blev jätterädda när tomten kom, i alla fall några stycken men det är ju inte så konstigt. Små barn kanske aldrig har sett tomten innan. Men sen dansade vi runt granen och sjöng massa julsånger, det va helmysigt. :) Så nu är jag arbetslös igen, hah. Näe men jag hoppas på att jag får mycket jobb på dagis ändå till våren. Jag är i alla fall bokad v. 3-5 och v. 9. :) Hoppas det blir mer, för jag trivs så bra på dagis. :)

Näe nu ska jag fixa till mig lite och sen pyser vi iväg. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0