måndag 22e december 11:32

Bara två ynka dagar kvar till julafton. Nu kommer tiden gå sakta. ;p Ikväll eller i eftermiddag ska jag och Hanna åka till Familia. För där ska inga mindre än Kevin, Alice och Robin va och det kan vi bara inte missa. ;)

I lördes hade min bror 25års fest på Sandflygsgården. En hellyckad kväll måste jag säga. Det va trevligt med mycket snack, lite dans och lagom dricka. :) Men när vi skulle dra hem vid 3-tiden fick vi reda på en sak som gjorde oss mycket upprörda dock. :( Men som tur va så va det ingen fara trots allt.

Min mobil tar tydligen skitdåliga bilder, det va nog dåligt ljus för det blev inga bra bilder även om jag hade blixt eller fottade utan blixt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

vad fick ni reda på?

2008-12-22 @ 23:16:34
Postat av: David

Ja den är helt underbar =) jäätenöjd, tycker du ska köpa den hehe :D skön att skriva med.. och stor hårddisk :D

2008-12-23 @ 20:41:52
URL: http://davidlundgren.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0