måndag 29e december 12:55

Om dryga timmen ska jag bege mig till bussen och åka in till stan. Där ska jag möta upp Tobbe när han har slutat jobba så ska vi byta tröjan jag fick av honom, den va lite tajt så ska byta till en storlek större. Hoppas det går fast vi inte hittar kvittot.

Nu på förmiddagen har jag rensat i min garderob. Ut med en massa gammalt som jag ändå inte använder. Så det ska vi sälja i Blå Hallen i februari för då har de sån loppis där man kan sälja allt möjligt. Då får jag ju in lite pengar för mina kläder som inte är slitna eller urtvättade utan bara för små eller som jag bara inte vill ha mer. ;p

Så nu har jag nyss duschat så jag tännkte nörda mig lite här och sen fixa till mig. Och förresten så vann jag två tialotter på korsord.se. :) Man kan ju hoppas att det blir en liten vinst på de när jag får hem de i brevlådan. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0