onsdag 3e december 17:55

Ojdå, det va längesen jag uppdaterade. Hah, snacka om att inte ha ork eller tid? Jag har bara jobbat, jobbat och jobbat.. och umgåtts med min kära pojkvän. :)

Usch ja, snart är mitt vik slut. :( 19e december är jag vanlig vikarie igen som de kan ringa. Det kommer nog kännas konstigt. Att inte ha ett eget schema att följa. Men jag får hoppas att jag får nåt annat vik snart igen, det skulle jag inte tacka nej til. ;p Jag trivs så bra på Musslan och Snäckan. :)

Och igår så va jag på Väla med mamma och pappa. Jag skulle ju förnya mitt abonnemang och nu har jag en ny telefon som är så sjukt snygg tycker jag. Jag blev helt kär i den när den släpptes den 24e oktober ( ja, jag håller koll på datumet ). Så nu tänkte jag lägga in lite låtar och så på den. Den är så himla soft att skriva sms med. Åh, touchscreen ftw!

Och idag är jag ännu mer glad. Jag är gladare än gladast. And I will not tell you whyyy. ;) Det är min och Carolines hemlis. (a)

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, :D japp. Fan va kuuuuuul!

2008-12-04 @ 18:00:46

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0