söndag 14e december 22:09

Då va det bara 10 dagar kvar till självaste julafton. Ja, tiden går fort minsann. Och jag har inte köpt en ända julklapp än. Fy, kommer va helt stressad till helgen. Dessutom ska min bror ha 25-års fest nu till helgen som kommer, han fyller ju år på julafton. ;p Men som tur är så vet jag redan vad jag ska köpa till honom. Men vad ska jag köpa till mamma, pappa och till Tobbe? Shit, de kommer ju inte med förslag. Fast det gör ju inte jag heller så de har det nog inte så lätt de heller. ;p

Nu är det bara denna veckan kvar, sen är mitt vik slut på dagis. Sen blir jag vanlig vikarie igen. Lite segt för jag stormtrivs verkligen. :( Men vi får se vad som händer framöver.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen igen och kolla klart på Wallander när nyheterna och allt är slut. Sen blir det sovtajm så jag orkar jobba. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0