torsdag 4e december 19:42

Godkväll!
Tobbe stack nyss hem, vi mös här hemma lite framför tvn och innan dess var vi på Ica och Videocorner. Jag fick sms innan när pappa hämtade mig efter jobb om att min beställning från H&M hade kommit. YES! Så nu har jag fått min volangklänning. Den fanns inte på H&M på väla eller i stan så jag bestämde mig för att beställa den på deras hemsida istället. Den är riktigt nice. En riktig partyklänning till. Det känns kanske onödigt men den är fin och inte så dyr. Så jag är nöjdare än nöjdast. :)

Nu tänkte jag sätta mig i en av fotöljerna där nere och kolla på Grey's Anatomy sä. 4. Jag är ensam hemma nu ikväll så då kan man ju ta och kolla där nere på den stooora tvn som inte jag har på mitt rum. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0