fredag

Då har man jobbat idag med. Dagen började med att jag vaknade av Tobbes alarmringning på hans mobil. Han skulle ju till sitt jobb idag ;) Så kl 6 i morse vaknade vi och Tobbe gjorde vid sig. Sen körde han hem mig och han körde vidare till stan. Hemma hos mig tryckte jag i mig en tekaka med mor matildas skinka och ett glas oboy. Samtidigt läste jag HD, det är ett måste varje dag :) Sen gjorde jag vid mig, satte mig vid datorn och slösurfade lite. Vid 9-tiden körde mamma och pappa mig till Jonstorp, för jag skulle jobba några timmar idag. 9.30 - 13 blev det :) Goa pengar som fan! När jag slutade fick jag skjuts av Anna, som jobbar på Korallen, till Höganäs. Jag drog inom Videocorner ett tag och snackade med brodern min. Han är ju sambo och allt nu ;) Han och Jill bor ju tillsammans nu. Kul för dem :) Men i alla fall.. Jag hjälpte Stefan lite och sen stack jag till Axel Larssons skor. Jag tycker om den butiken, skor är så sjukt kul att kolla på och köpa. Jag är typ en sko-o-man ;p Haha, och sen gick jag till biblioteket och lånade böcker. Jag läser aldrig böcker och tycker bara det är jobbigt men nu ska jag läsa lite så jag kan förbättra mitt ordförråd ;p Haha, det är inte det bästa precis.

Shit, när jag kom hem förresten så frågade mamma om jag hade hört om åskan i natt. Inte ett knyst! Jag och Tobbe sov som stockar.. Eller så kanske det inte lät lika mycket där ute. Sicket väder det är ute alltså. Höll på att blåsa iväg på Köpmansgatan. Helt seriöst! Igår kväll var det kaos ju. Snö, regn och blåst samtidigt. Jag tycker inte om sånt stormväder :/ Men men, nog för mig. Ikväll ska jag i alla fall leka med Tobbe, mysigt..

Åh, jag har ångest. Jag måste skaffa biljett till HIF - PSV! Missar jag den matchen vet jag inte vad jag gör. Jag har inte alls haft tid denna veckan. Måste verkligen ta tag i det nästa vecka. Skärpning Louise!
I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jasså, har brossan en ny tjej? flyttat ihop och allt? menmenm hoppas allt är bra med dig, en vecka kvar till party! ;) kraam

2008-02-01 @ 16:26:05
URL: http://caroliinepersson.blogg.se
Postat av: amelie

har stefan och sandra gjort slut? :O

2008-02-01 @ 17:10:08

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0