lördag

Hela dagen har jag varit @ tobbes place. Mysigt!
Igår hyrde vi "Chuck and Larry"  och den va fan rolig. ;D Jag trodde inte det för Adam Sandler är lite överdrivet kryddat kryddad annars. Men han va rolig i denna. :) Se den! Sen lade vi oss tidigt, för vi båda va jääättetrötta. Tobbe hade jobbat hela dagen och jag hade jobbat lite men vi gick upp tidigt.

Nu ska vi kolla på "Bad Boys 2".  Tobbe som ville se den så fick gå med på det, men det är ju trots allt Will Smith som är med i den ;p Och imorgon är det semlor som gäller hos mormor och morfar and I like it :D Det är ju fettisdagen på tisdag.

Förresten. ni som kollar min blogg.. Ni får gärna kommentera lite om ni vill. Så jag vet vilka som vill ha koll på mitt liv ;)
I'll be back!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0