måndag

Då har jag nyss varit på Kunskapsforum. Jo, jag vill ju läsa vidare till hösten så det är hög tid nu att hitta något jag vill läsa till och bli. Satt där och pratade och diskuterade lite. Jag kom fram till att jag vill läsa till sjukgymnast. Men ni som känner mig vet att jag säkert kommer ändra mig.. men det tror jag inte. ;) Jag har varit inne på en del som till exempel förkollärare men jag är tveksam. Aja, vi får se hur det blir.

Gick inom Videocorner en sväng till mamma som jobbar där idag, så hade Stefan fått in veckans releaser. Och en av de filmerna var Råttatouille. Så jag ska fråga Tobbe om han vill se den ikväll för jag ska hem till honom senare. Den filmen verkar megasöt!

Näe nu ska jag nog glotta lite på tv och kränga chips. Jag har blivit tv-nörd sedan Stefan flyttade hemifrån. Har kortet på mitt rum 24/7 nu ju. ;) Och det är nice. Alla braiga kanalerna på mitt rum nu. Bye!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0