onsdag

Inatt sov jag själv, ingen Torbjörn bredvid mig. Men vi ska nanna ihop ikväll. Jag vaknade vid 10-tiden av att någon duschade. Jag gick upp, satte igång datorn, gick ner, klappade Molly, pratade med mamma, åt frulle och gick sedan in i duschen. Sen kollade jag på Emmerdale och sen gjorde jag vid mig och drog sedan ut med min cykel.

Jag stack och fixade klipptid på Hårtoppen. De är skitduktiga där, speciellt Martina. :) Så jag ska klippa mig nästa onsdag, alltså om en vecka. Skulle egentligen behövt klippa mig redan denna veckan för mitt hår ser för jävligt ut. Risigt, slitet och luggen är helt cp. Jag hatar mitt hår! Så tungt och tjockt så man kan inte göra nån fin frisyr av det plus att det är halvlockigt i halva håret. Ska det vara lockigt ska det vara det i hela håret, inte i halva! Näe nu ska jag inte gnälla mer..

Sen cyklade jag vidare till banken. Där satte jag in massa småmynt på mitt konto. Bättre det än att det ska ligga här hemma och vara till ingen nytta. Efter det cyklade jag till Ica och handlade. Jag skulle göra en pastasallad till mig och mamma. Så det fixade jag med sen när jag kom hem.

Nu sitter jag här.. segar som vanligt. Men jag har varit duktig idag tycker jag. :) Ska ta bussen till Tobbe om en timme typ, så vi ska leka. :) Och imorgon ska jag jobba, 9 - 17.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0