söndag

Vaknade vid 10-tiden idag. Tobbe låg redan vaken och var hur söt som helst. <3 Vi låg och snackade lite och sen gick vi upp och åt frulle. Hela helgen har vi varit ensamma hemma hos mig, det var mysigt. Sen spelade vi spel. han spelade på mitt xbox och jag spelade backpacker 3 på datorn. ;p Haha, så sociala är vi. (a) Men sen drog vi ut på en kollerunda. Vi stack in på biblioteket.. kollade om de hade en reseguide om Malta inne men de va utlånade. Vi tänkte resa dit i sommar. Verkar mysigt som fan där plus att Tobbe vill resa dit där man förstår språket och de pratar engelska där.. de flesta i alla fall. ;p

Så vi ska spara en massa pengar nu så vi kan resa i sommar. Gud va mysigt det skulle vara! Sola, bada, dricka drinkar och åka runt och kolla läget. Och så klart.. vara utomlands med världens bästa Tobbe. <3

Blö, måste till Kunskapsforum i veckan.. var där aldrig förra veckan. Jag vill verkligen läsa vidare, men till vad? jag har iiingen aning! Men det kommer väl..

Nu sitter jag och kollar på "Top model Kanada". Jag är inte så intresserad av sådana program annars men detta är faktiskt kul. Lite intrriger och tjejerna är snygga modeller. Inte för att jag gillar tjejer.. men de blir så bra på deras foton. :) Så jag har börjat följa det.
Kollade på "Spot - en hund på rymmen"  innan. Den är så gullig! :) Har sett den typ tusen gånger.
Näe nu såg jag precis på text-tv att det är "Skärgårdsdoktorn"  på ettan. Det är nog den bästa och mysigaste svenska serien som någonsin visats på tv. Måste fan glo på det nu. Bye!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0