tisdag

Ja, nu har det typ precis blivit tisdag ;p Hehe, jag är fortfarande uppe för jag ska inte jobba imorgon.. vad jag vet än så länge. Vem vet, de kanske ringer imorgon från dagis. Men om de inte ringer så ska jag va hemma och ta det lugnt. Sitta vid datorn, kolla på tv, tänka på Tobbe. ;) Ska dammsuga hela huset också. ;o
Skulle egentligen kollat på filmen "Supersugen"  nu ikväll när jag kom hem från Tobbe, men så blidde det inte. Glömde filmen hos Tobbe. Smart jag inte är. Så nu spelar jag Fairplay Solitaire, ett roligt tidsfördriv tycker jag ;p Får väl snart gå och lägga mig så jag inte vänder på dygnen för det är inte bra.
I'll be back!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0