tisdag

Jag bloggar en gång till idag, om ni undrar. x) Näe men, nu kollar jag på "The Beach"  med Leonardo DiCaprio. Rätt seg film men är helt okej ändå. Kollar runder lite på internet efter nån bil. Som om jag någonsin kommer ha råd med en egen bil? Aldrig! Inte just nu i alla fall. ;p Får ju först få mitt körkort och så.
Innan idag ringde det från dagis, jobb imorgon. :) Gött. Så jag får väl lägga mig i tid ikväll så jag orkar gå upp. Min dag har annars varit lugn. Bara slöat som fan.. på min lediga dag.
Imorgon ska jag sova hos Tobbe. :) Det är så mysigt. Tobbe var här innan när han hade slutat jobba. Vi åt chokladfromagé, gott som fan. Sen glottade vi på tv, Simpsons for the win!

Förresten så fick jag tag på biljetter till HIF - PSV Eindhoven igår. ;) Han på olympiashopen sa att det inte gick att boka biljetter till 37an på ticnets hemsida så att inte holländarna skulle kunna köpa biljetter där. Haha, såklart. Tur att jag fick biljetter dit, så man kan sjunga litta och känna stämning.

Jaja, och sen är det ju utgång på fredag. Blir bara jag och Carro.. som vanligt. De andra kan aldrig. Lite tråkigt. Vi skulle ju ses en gång i månaden i alla fall så vi inte kommer ifrån varandra nu när vi inte ses i skolan mer. Jaja, jag och Carro har bra kontakt i alla fall. :) Och sen ska Hannes antagligen också med ut och festa. Haha, får se om han bangar som vanligt? ;)

Näe nu ska jag fortsätta och kolla på filmen.
I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Caroline

party, party.
fan va kul det blir!
Puss!

2008-02-05 @ 22:18:06
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0