torsdag

Hallå igen. Jag varken hann eller orkade blogga igår, så jag bloggar lite nu istället. ;p
Kom hem för typ en timme sen, det vill säga vid halv sjutiden. Tobbe började jobba sju idag i stan så hade jag nannat hos honom så han släppte av mig här hemma. Saknar honom redan. :/ Hehe, sen börjar han jättetidigt imorgon så vi hinner nog inte ses idag. Blö för det.

Men nu sitter jag här vid datorn, har nyss ätit frulle. Sen vid tiotiden ska jag köra med körskolan igen. ;D Det är kul att köra nu när det börjar närma sig slutet.

Men i alla fall, igår jobabde jag på Korallen 9 - 16.30 men jag började halv istället för det gick ingen senare buss. Men det va roligt, vi va ute och så på promenad. Jag har varit så mycket på Korallen nu så nu känner man till barnen bra och de verkar gilla mig och det är ju bra. ;) Hehe, sen åkte jag med mamma hem som också slutade halv fem. Sen åt jag och sen övningskörde jag ut till Tobbe. Det gick bra tyckte pappa men det är ju ingen jobbig väg att köra men ändå. ;p Hemma hos Tobbe glottade vi på tv och så och sen gick vi och lade oss tidigt så Tobbe fick sovit lite innan han skulle upp och jobba.

Nästa vecka spelar HIF mot PSV Eindhoven borta. Hoppas på vinst! Men jag är inte plats.. tyvärr. Och sen möts de hemma om två veckor @ Olympia. Då är jag på plats i alla fall och jag hoppas på vinst då med. Då är de vidare ännu längre i UEFA-cupen. Vadå underbart? Jag älskar att älska HIF.

Näe nu ska jag göra vid mig litta och nörda mig på datorn. ;)
I'll be back!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0