torsdag


Åh, jag är sugen på Malta nu!
Ge mig, ge mig, ge mig.. 
Louise <3 Tobbe  

Jag bara nyser, nyser och nyser hela tiden. Blö på det! Och jag snyter mig hela tiden. Sov hos Tobbe inatt, och kom hem lite efter 6 i morse. Han börjar ju jobba tidigt om dagarna. ;p

Nu sitter jag här och gör nada. Typ spelar lite spel på internet.. jippi. Molly ligger i min säng. Hon är lite krasslig. :/ Hon har antagligen en cancerknuta i sitt vänstra lår/höft i en muskel. De på smådjurskliniken trodde det när de röntgade henne och öppnade upp och kollade. Stackars lilla Mollybus, jag hoppas verkligen att hon blir bra. Så nu har hon nåt sorts bandage på det sydda såret så vi måste hålla koll på henne så hon inte biter eller slickar på såret för annars kan det bli infekterat. Så jag håller koll på henne nu när alla jobbar.

Men idag har jag lite ärenden att göra.
Jag måste till biblioteket och lämna tillbaka böckerna. Nu får jag hoppas att reseguiderna om Malta är inne. Har varit där hur många gånger som helst och frågat om de är inne men där är någon som är seg på att lämna.. orka. Sen ska jag till Stefan en runda på Videocorner. Han ska väl göra sin ärenden.. typ äta och så. Ska ta ut pengar till mamma också för jag lånade pengar till min fred perry tröja. ;p Och sen måste jag fylla i min lönerapport och läna in på dagis så jag kan få min lön sen i mars.

Fan alltså, jag är sjukt sugen på att shoppa.. eller i alla fall gå på stan eller Väla eller nåt. Någon som är sugen på att hänga på? Men men, får se när jag har tid. Kanske imorgon. Har mycket att göra nu. Ska ju jobba hela mars, i och för sig inte på fredagarna. ;)
Jag var på Väla igår en snabb runda med mamma. Vi kollade om där var några bra böcker på bokrean men hell no att där va. Jag ville ju ha boken "Ps. Jag älskar dig." men den fanns inte där. Blö för det. Men mamma hittade några böcker som hon köpte.

Näe nu ska jag äta frulle.
Tekakor med skramlade ägg, muuuums. ;*


image18  image20  image21   image24


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin header

2008-02-28 @ 09:38:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: lovisa

ha en trevlig torsdag!

2008-02-28 @ 09:41:43
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Hoppas du får en bra dag! =)

2008-02-28 @ 09:44:04
URL: http://jonaeson.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

haha ja :D du också? ;)

2008-02-28 @ 09:44:51
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

fina bilder!

2008-02-28 @ 11:17:44
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0