torsdag

Nu har jag bestämt mig. Jag ska in till stan imorgon och shoppa lite.. själv! Det är faktiskt rätt skönt att handla kläder själv och kolla på lite grejer och så. Man blir inte stressad av att nån annan vill kolla på nåt annat och så. Man kan gå i sin egen takt. :)
Jag sitter och kollar på lite sidor nu där de säljer kläder. Hittade några jättesöta kläder på en sida. Bilder kommer där nere. ;p Men jag vet inte om jag ska köpa de eller inte. Tänk så passar de inte? Och tänk så kostar frakten typ en miljon dollar? Jag är kluven.

I alla fall, min dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag drog aldrig till bibblan så det betyder att jag måste gå dit imorgon med böckerna jag har lånat annars är det böter som gäller för mig och det är surt som fan om man skulle få böta för ett par böcker om man nu kan lämna de i tid. Så jag ska dit efter jag har kört i stan med Martin.

Var på Videocorner innan en snabb runda. Stefan hade fått ny dator. Haha, den va rätt ful för tangentbordet och musen var svart och så är skärmen svartsilvrig. Näe det va inget fel på den men ja. Man är ju van vid det förra tangentbordet och så.
Sen kom Tobbe inom på Videocorner så drog vi och tog ut pengar. Mor ville ju ha tillbaka sina pengar jag lånade.. typ 800 spänn. ;p Sen har jag bara varit heeemma och tagit det lugnt och som sagt, kollat på kläder på internet. Det är så kul. Det finns mycket fina grejer där ute.

Och imorgon när jag har varit i stan och shoppat lite ( man kan ju hoppas att jag hittar nåt ) ska jag åka med Tobbe hem när han har slutat jobba så ska vi leeka. <3 Vi ska se filmen "1408".  Skulle egentligen sett den i början av veckan när Stefan fick den till butiken men vi har inte hunnit se den. :/ Och jag vågar inte se den ensam heller. Skräckisar klarar jag inte av! Jag började fan böla till nån skäckfilm jag såg med mamma och pappa så rälig den va. Shit alltså. Vad hette den nu igen? Frágiles heter den på engelska. Se inte den!

Jaja, tänkte kolla på det "Private practice"  som går på fyran sen vid 21. Det är hon i Greys så det är säkert en bra serie. ;) Och min cptv kommer säkert hacka som fan när jag ska kolla på det. För den hackar alltid när jag kollar på nåt bra program. Och jag som tackade nej till en platt-tv.. jag är korkad, jag vet. Sen får jag se vad jag ska göra senare.


image35
.. och ja, det vita linnet är jättegulligt. Ge mig! Och så klart finns det bara i large.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0