onsdag

Min dag startade med att jag vakande upp i min säng med min älskling  bredvid mig. Hur mysigt som helst ;* Jag gjorde vid mig och vi åt frulle tillsammans. Sen körde han mig till jobb. Jag jobbade 9.30 - 15.30 idag med. Det är kul som tusan att jobba på dagis. Sen hämtade Tobbe mig när jag slutade. Vi drog hem och så. Jag köpte en ny almanacka så jag ska komma ihåg alla tider ;s Hehe, sen mös vi lite. Spelade xbox och glodde på tv. Sen drog Tobbe hem för att äta och jag skulle också äta. Så ikväll ska jag nanna eeensaaam i min stooora säng :/ Hehe, men vi ses imorgon.. Och på fredag ska Tobbe börja på sitt nya jobb.. Där min morbror jobbar (H).

Jaja, nog snackat om det.. Ska spela lite spel på datorn nu och glo lite på tv. Ska lägga mig tidigt idag, jobb imorgon med :) Det är kul att jobba men jag saknar OP3 :/
I'll be back!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag saknar också OP3, vill göra om studenten. :P men vi får ses nån dag och gå och hälsa på Kulla. :P kraam

2008-01-30 @ 21:32:50
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0