söndag

Igår var jag på väla och ikea med min nutte. Tobbe köpte ett nytt datorbord till sitt rum, det va najse. ;)
Jag införskaffade lite stuff från väla:

* En ny skjorta
* Nya najsiga armband
* Nya skor, såna stövlar typ. Älskar sånna ;D
* Ett vitt linne
* Cider på systemet

Ja det va väl det ;p shoppa är så kul, hehe. Speciellt när man handlar för sina egna pengar man har tjänat själv. :)
Sen på kvällen när vi hade varit iväg i typ flera tusen timmar stack vi inom mig och slängde av grejerna jag hade köpt. Drog sedan vidare hem till Tobbe och meckade ihop hans datorbord. Vi gjorde typ inget på kvällen, Tobbe förlorade på ebay. Han budade på en snygg jacka som någon annan han buda högre på. Synd :/ Vi drog till videocorner men hittade ingen bra film.

Nu sitter vi här, jag bloggar lite och kollar på sällskapsresan när de är i Nueva Estocolmo.  Sällan vi kollar på den? ;)
I'll be back!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0