4th of july

Grattis alla jänkare, idag är det er dag. ;p

Jag är redan uppe, Tobbe sov här inatt och tack vare mamma försov vi oss inte. Vi har varit megatrötta hela veckan, blö. :( Nu sitter jag här mätt i magen och tänkte ta det lugnt nu innan jag ska jobba. Jag ska jobba 13 - 18 på Skivlagret, det är ett roligt jobb. Jag får faktiskt göra en massa så tiden går fort som sören. :)

Jag får väl även skryta lite.. HIF vann igår ju, med 1 - 0 trots en massa oro i laget. Typ magsjuka och skador. Jag är riktigt stolt! Nu ligger de 4a i allsvenskan och Malmö ligger en placering under med en poängs skillnad, det är så himla gött. Fortsätt så här HIF och ni kan slåss om sm-guldet!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0