ops

Det va verkligen ett tag sen jag uppdaterade, men det är ändå ingen som läser heller så. x) Det är bara jag som skriver av mig här lite. Men jag har jobbat lite och så sen sist. Nu sitter jag med Tobbe och vi vet inte vad vi ska göra tills vi ska gå och lägga oss. ;p
Jag har även införskaffat mig sims 2. Jag blev riktigt sugen på att spela det, hah så det har jag gjort också. Och jag har även köpt lite nya kläder, nu när det är sommar och allt. Det är längesen nu så. :)

I am legend släpptes idag, jag är riktigt glad. ;D Tobbe köpte filmen innan nere hos Stefan så det blir att kolla på den i veckan när vi har tid. Världens bästa film enligt mig. :)



Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0