soligt och varmt, det va på tiden!

Godmorgon!
Jag har nästan precis gått upp. Jag gick upp en snabbis när Tobbe gick upp men sen gick jag och lade mig igen. Jag börjar halv 12 idag och jag vet inte när jag slutar. Jag är inte alls sugen på att jobba när man vaknar och det är så sjukt fint väder ute och jag ska jobba fem dagar i sträck. Men jag får tänka på lönen. :)

Igår så köpte jag de där silvriga Kawasakiskora på Trampolin i stan, så sjukt snygga. Jag köpte aven lite kläder pår ean.

Tobbe sov här som sagt i natt, mysigt. <3 Vi kollade på Grey's Anatomy och stack ner till Videocorner en runda. Och nu är det inte långt kvar till Malta, bara tre veckor kvar! ;)

Näe nu får jag hoppa in i duschen och sen äta frulle och sen är det jobbedags.

Kommentarer
Postat av: JONNA

fan vad fett med Malta ! :< vill oxå!

2008-07-24 @ 21:50:17
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Sandra

aldrig varit på steakhouse i helsingborg. är det bra? som landskronabo flyr man ju fältet till hbg mer ofta än sällan haha.

2008-07-25 @ 16:51:06
URL: http://froggie.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0