söndag

Just det, i fredes innan jobb hämtade jag min lilla ipod på onoff. Jag fick betala 400 spänn för de hittade inget fel, så de gav mig en sån första hjälpen-lapp om hur man ska göra om den hänger upp sig eller nåt igen. Varför fick jag inte den fårn början och testade innan jag lämnade in den på lagning och fick betala för det? Shit, de bara tar pengarna från en. Men i alla fall.. nu är min pärongröna ipod hemma igen och jag köpte även en liten strumpa åt den så den inte blir ännu mer sliten. :) Fast där är ingenting i den nu så jag får ladda upp låtar nu igen.

Var hos Tobbe igår, vi kollade på Swordfish och hämtade hans föräldrar i stan. Sen sov vi som några stockar. :) Nu är jag hemma och tänkte fräscha till mig lite och sen ska jag nog leka med Tobbe lite. Han ska upp tidigt imorgon så jag sover hemma inatt.
Ha en bra dag!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0