varning för långt inlägg!

Dags för lite uppdatering kanske? ;p Jag har inte tid att blogga ibland och ibland orkar jag inte, hah.

Jag jobbade igår och precis när jag hade ställt mig bakom disken kom det fram en kille i typ 25-års åldern och frågade mig: "hur gammal är du?" Jag blev lite nervös och tänkte vem är detta, det kanske va nån som skulle kolla mig på jobbet eller nåt. Jag svarade: "19?" Så frågade han igen: "brukar du vara ute och festa?"  Då sa jag: "näe, inte så ofta näe". Men så gav han mig ett Club Monday-kort. Hah, snäll kille. :) Inte för att jag kanske kommer använda det men ändå. Han sa att det skulle funka nästa sommar också.

Efter jobb gick jag och Tobbe en runda på Väla. Han ville att jag skulle hitta nåt han kan ge mig när jag fyller år nu på söndag. Det är ju jättesvårt för jag vet verkligen inte någonting jag önskar mig. Men jag kom på att han kan ge mig en biokväll i present. Att vi går på bio nån kväll och så bjuder han på biljetten. Det va väl en bra idé? Så vi hade tänkt gå och se Arn - Riket vid vägens slut. Vi såg ju ettan på bio i Göteborg så då kan det ju passa att vi ser på tvåan tillsammans på bio också :) Den har dessvärre premiär dagen efter vi kommer hem från Malta så vi missar nog premiären. Men det är ett tag tills dess i alla fall.

Nu tänkte jag äta frukost och sen gå ut och lägga mig i solen. Jag vill verkligen få lite färg så man känner sig fräsch och snyggt brun. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0