blö

Ja, typiskt också! Det kunde ju hålla i sig och bli 1-1 som slutresultat, men såklart gjorde Spanien mål i slutminuterna. Dumt av Hansson och Mellberg att sluta springa och låta spanjoren göra mål. Äh, nu ska jag inte klaga mer som alla de andra bloggarna har gjort. ;p Nu ska vi se positivt och hoppas på vinst mot ryssarna på onsdag. ;) Och jag hoppas att det blir oavgjort i matchen mot Grekland - Ryssland nu ikväll. Då har vi större chans att gå vidare till kvartsfinal men då får vi svårt motstånd för då kommer Sverige få möta ettan i grupp C. Nu låter jag som värsta experten, men det är jag inte. x)

Nu ska jag snacka vidare med Tobbe som ligger i min säng om vad vi ska hitta på resten av kvällen. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0