en onödig lista. ;p

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: lite kläder på väla, det va mer än 3 saker. ;p + en kebabtallrik från plaza. :)

2. Den största kändis jag har träffat: Typ.. Olle Sarri  som spelade han Anton i Co Segermyhr som gick på tv. ;p Sen är det väl Nanne Grönwall när hon va här i Höganäs, hah. Jag kommer faktiskt inte ihåg, finns ju inte så många kändisar här nere. JO! Jag har träffat Darin i Hyllinge, det ni. ;)

3. Det senaste jag googlade var: Ofta man kommer ihåg det? Jag googlar ju typ varje dag.

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: Ett par fred perry-skor som va förstora. Blö för det! Och jag har inte skickat tillbaka de heller, och det är ju mitt eget fel. ;p

5. I min handväska har jag: Handväska och handväska. Men när jag väl använder väska är det väl min Ipod, plånbok, Lipsyl, extratröja m.m.

6. Min favoritgata i världen är: Hmm.. ingen aning. Har inte globaliserat mig så mycket än. ;)

7. Mitt signaturplagg är: Jeans, det är det bästa som finns. Passar till allt!

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: Min nya klänning skulle jag tro, den ska jag ha på mig på Lisettes student nu på torsdag. Jag tycker att den är jättefin och den va inte så billig heller. ;p

9. Jag är beroende av att säga: Hallå du förbrukar jag rätt mycket.

10. Min personliga stil kan beskrivas som: Jeans typ, det ska va bekvämt och snyggt. :)

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: H&M, där finns en massa bra saker tycker jag.. eller en skoaffär kanske? Jag är beroende. ;p

12. Jag har aldrig köpt något från: Ja du, nu får jag tänka lite.. jag har aldrig köpt något från USA. ;p hah.

13. Jag fyndar bäst på: H&M på väla. ;p

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Ingen aning faktiskt.

15. Mitt nästa stora inköp: Om jag kommer in på högskolan ska jag fixa en egen laptop, det behövs säkert då. :)

16. Min stilikon är: Har ingen.

17. I min skosamling finns: En massa olika, allt från ballerinaskor till sneakers.

18. Min drömväska är: Jag är faktiskt ingen väskmänniska, jag är nöjd med min Björn Borg-väska. Det märket är min favorit och har alltid varit.

19. Varje månad shoppar jag för: Det är väldigt olika, ibland shoppar jag ingenting och ibland jättemycket.

20. På nätet shoppar jag helst: Jag shoppar aldrig på nätet.. för man vet inte riktigt om det passar. Bättre att prova det innan man köper något, tycker jag. :)

21. Min favorit-modeblogg: Orka modebloggar? Jag läser andra bloggar som är mer intressanta. :)

22. Jag är som snyggast: Skryt! Hah, men om man ska säga nåt så är det väl när man har duschat, fixat till sig och har snygga kläder på sig. Då känner man sig snyggare i alla fall. ;p

23. Om jag vill ha smakråd: Ber jag mamma om råd, eller Tobbe om han är med.

24. Mitt hår är: Oftast uppsatt nu för tiden, jag har det så när jag jobbar så det inte är i vägen. Så det har blivit av en vara nu.

25. Mitt drömjobb är: Usch då, det va svårt. Men jag hoppas på nåt inom sjukgymnastik.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0