godmorgon :)

Idag är det mulet, skönt.. man slipper svettas och så. ;p Jag har iofs varit uppe sen kl 8. Har ätit frulle och kollat på nyhetsmorgon där de bara har snackat om gårdagens match i stort sätt. Men ofta det bara va Zlatans förtjänst till vinsten igår? Han är så överskattad och tänk på att detta är en lagsport och ingen individuell sport. Alla behövs och igår va det hela lagets förtjänst att de vann, så det så! :) Jag är stolt för vårt svenska lag.

Nu tänkte jag spela lite på datorn, fixa till mig och sen ska jag jobba 13 - 16 på Krabban. Det är inte så många timmar men en av personalen där ska på möte. ;p Så då får jag ställa upp och jobba lite. :)
Ha en bra dag!




~ louise torbjörn

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0