helg!

Jadå, gött är det. Nu när man har jobbat typ hela veckan. Det blir att umgås med bästaste Tobbe idag. :) <3
Jag ska också se Sverige - Spanien ikväll, det är ju den mest spännande matchen för oss svenskar under hela em. ;o Om då inte Sverige går till final eller nåt. ;) Det skulle vara gött!

Pappa är mycket bättre nu, han har varit väldigt konstig i sin mage. Vi trodde det va salmonella eller nåt för han fick det precis när han hade kommit hem från Mallis. Men det va visst nån annan elak baktierie han hade i magen, campylobacter. Vårdcentralen sa en massa saker som va fel, att han skulle dricka ramlösa och sånt. men akuten i Ängelholm sa att han absolut inte fick dricka det. Tur vårdcentralen har koll? x) Men som tur är, är att pappa är på bättringsvägen nu. :)

Och förresten.. igår ringde Jennie från Skivlagret på Väla. Jag ska jobba där lite nu i sommar. :) jag kan inte jobba så mycket på dagis i sommar för de tar inte in vikarier då så mycket. Så nu har jag lite jobb i alla fall. Jag ska dit nästa måndag och gå på sån introduktion och lära mig saker och ska få mina tider, typ 9 - 10 tider men det är bättre än ingenting + att jag kan få mer, vem vet?

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0