ojsan hoppsan

Det va längesen jag bloggade nu. Jag har inte hunnit och inte orkat. Är ensam hemma i huset nu.. eller Tobbe bor ju hos mig nu vilket är jättemysigt. :) Men mamma och pappa är på Mallorca och kommer hem på lördag. Så jag har mycket att stå i nu. Jobba, fixa här hemma med att vattna blommor och sköta Molly. Sen hjälper jag även Stefan nere på Videocorner. Full rulle hela tiden. Förresten så va Stefan och mamma i tidningen idag på Höganässidan. Det är 5 år sedan i år som de tog studenten. Det är en gammal bild här nedan från deras student.



Jag var på väla innan idag, på anställningsintervju. ;) Skivlagret behöver sommarvikarier, så nu får jag se om jag får nåt jobb där.. man kan ju hoppas. :)

Nu tänkte jag ta det lugnt och så och vänta på att Tobbe ska komma. Han kommer nog hem sent ikväll verkar det som. :( Men det går bra det med. Han har ju varit iväg med hans morfar hela dagen i Tyskland.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: oki :D. dom är snygga ;);)

hoppas att du får en bra kväll ;)

2008-06-04 @ 18:18:12
URL: http://fkj.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0