puh

Nu är jag hemma igen efter en dags provjobbande på skivlagret på väla. Det va helt okej. :) Det va mycket man fick in i skallen på en gång men det kommer säkert att ordna sig efter ett tag. Jag har i alla fall fått några tider, typ 9 st + idag. Det är pengar i alla fall, bättre än att bara sega hela sommaren. ;p Fast det är ett bra tag tills jag ska jobba nästa gång, typ i slutet av månaden.

Nu tänkte jag byta om till mjukisbyxor och nån mysig tröja och kolla på fotboll med pappa. Det är Frankrike - Italien som ska spela. Vi får se ikväll hur dödens grupp slutar. ;) Och imorgon spelar Sverige! Så himla gött, jag är pepp som in i. Vinst eller oavgjort så är vi vidare till kvartsfinal. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0