läggdags?

Klockan är ju inte så jättemycket men jag har vänt från att ha varit en nattmänniska och har istället blivit en morgonmänniska. Herregud säger jag! Jag och Tobbe kunde vara uppe nätterna långa och glo på tv och film och sova fram till eftermiddagen. Men nu är det ändring på det och det är tack vare våra jobb. x) Även när jag är ledig vaknar jag runt 9-tiden. Det kvittar hur sent jag än går och lägger mig, jag vaknar alltid vid 9 eller tidigare. Det är ju faktiskt bra tycker jag. :) Orka vända på dygnen?

Idag har jag lekt med min älskling. <3 Vi kollade på film och åt en massa chips.

I alla fall.. min blogg börjar bli poppis. Hela 22 st besökare idag.
Det är faktiskt rekord för mig och min blogg. Jag hoppas att fler
är nyfikna på min blogg och kommenterar lite ibland. :)

Näe jag ska väl fortsätta med mitt spelande på king nu. Jag äger ju på spelen där. ;) Och sen ska jag lägga mig i sängen och somna till musiken från min ipod. :) Eller jag kanske ska somna till nåt tvprogram? 


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0