måndag

Jag har haft mitt körkort i snart 2 veckor. Jag har varit med om en hel del ska jag säga.
Jag har kört i snöstorm, kört i dimma och varit med om att motorn strejkar. Sen har det ju varit bättre väder annars men ja.. det har varit en upplevelse. ;p

Fy fasen, jag orkar inte med detta snöovädret. Allt blir bara bajs! Har nyss ätit, var hos Tobbe en snabbis innan för jag lämnade honom hemma hos sig för hans bil strejkar också. :/ Så jag va tvungen att köra hem igen så jag slapp köra om det blev värre väder. Blö. Men jag får leka med Tobbe imorgon istället. :)

Nu ska jag sitta och löka på msn, får hålla kontakten med Tobbe där istället. ;p Och jag ska feta i mig lite marabou nonstop, mums. Sen får det väl bli att man somnar till nåt tv-program sen när det är läggdags.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0