söndag

Blö, nu ska jag gnälla lite.
Jag är så trött på att jag inte har några snygga kläder. Och när man är ute och ska handla kläder så finns där inget snyggt. Åh, fan vilket i-landsproblem men det är jobbigt. :( Känner mig som en sunkig jävel som går runt i gamla kläder hela dagarna. Så.. ge mig vår och sommar. Ja värme överhuvudtaget så man slipper en massa jeans och sånt så man kan gå runt i linne och shorts typ. Det är grejer det! :D

Var ju på kusinkalas igår. Det va trevligt. Det va längesen man umgicks och pratade så det blev en lång kväll. ;p
Fast Patrik dissar oss nu för tiden. Han har inte varit med på kalasen på länge. Äh skit i det, ska till honom och Malin nästa lördag för då fyller de 18 och 20 år. :)

Ska leka med Tobbe idag. Vetifan va vi ska göra men det löser nog sig. ;p Sen blir det pizza ikväll sa pappa, haha.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0