tisdag

Idag har jag jobbat. Som jag har gjort nu typ 3 veckor i rad på samma ställe. ;p Det är mysigt att jobba på dagis. Fast jag vet inte om jag vill jobba med det resten av mitt liv.

Igår var det "premiär" att kunna söka till högskolor/universitet. Jag ska söka i alla fall. :) Det lutar åt sjukgymnast. Det skulle vara kul. Man blir nog mer självständig och säker som person om man pluggar vidare plus att det är ett yrke jag skulle kunna tänka mig att arbeta som i flera hundra år. ;p Så ja.. jag ska söka till sjukgymnastutbildningen och så får jag se om jag kommer in.

Igår va det snöstorm. Fy alltså, det var inte kul att köra i det plus att pappas bil va död när jag skulle köra hem från jobb igår. Jippi. Det va ju knappast kallt att sitta i den bilen utan värme och bilen bara vajade fram och tillbaka av blåsten. Så morfar kom med startkablar efter typ en halvtimme. Så fick vi igång bilen och jag körde hemåt. Väl hemma kollade vi om den funkade om jag stängde av och på bilen men näe det gjorde den inte så nu har den varit på lagning. Men den funkar ändå inte som den ska så jag vågar inte köra med den till jobb längre. :( Nu får jag ta bussen hädanefter igen. Näe nu vill jag ha vår och allsvenskan!

Alltså, bilddagboken är rälig. Inte alls kul när den är så ful. Varför kan ingen communitysida behålla sin gamla vanliga design? Blö, och jag pallar inte bli medlem på engelska bilddagboken heller. Dagens i-landsproblem, jag vet.. men jaja. Får väl stå ut. ;p

Nu får jag fixa till mig litta innan Tobbe kommer och hämta mig. Ska nanna hos honom i natt. <3


image41


Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, kul med bilen ;) hehe. gött att du söker, hoppas du kommer in! vart blir det lund? puss!

2008-03-19 @ 09:55:33
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0