torsdag

Då va denna jobbeveckan slut. Nu är det fyra dagars ledighet som gäller. Det ska bli så skönt.

Idag var det påskfest på dagis. Alla va utklädda påskkärringar och kycklingar och alla var så himla söta. Så på förmiddagen va vi ute på gårdarna och hade olika stationer med olika aktiviteter. Det va rätt svårt för de allra minsta barnen. De ville hellre leka med snön. ;)
Sen kom påskharen och kycklingen och hälsade på och gav oss påskägg men det gillade inte några av barnen. De blev så rädda. :( Men vi hade kul ändå.

Hela den här dagen har gått så fort. Jag blev hämtad av pappa efter jobb och sen åt jag och sen körde jag till Tobbe och var där en runda. Han är lite sjuuk. Stackars min hetboll. :( Krya på dig älskling. <3 Så jag körde hem i busvädret efter att vi hade däckat i Tobbes säng. ;p

Nu tänkte jag sova lite, är riktigt trött. Så jag får sova ut lite imorgon. Gonatt!
Glad påsk förresten.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0