fredag

Blö, har jobbat idag.. 9.30 - 17.30. Nu är min vecka på Sälen slut. Det är trist när man har varit på samma avdelning ett tag och sen ska man inte va där på ett tag kanske, nu har man ju kommit in i deras rutiner. ;p

Men ja, jag har varit hemma ett tag. Har hunnit äta pommestallrik med pappa, varit nere hos Stefan och köpte golle. Onyttig, jag vet! Jag retar mig på mig själv. Måste behärska mitt sockerberoende. :(

Och det blir inte att man är och nannar med Tobbe heller. Han har kommit hem sent idag och han ska jobba tidigt imorgon. Jag ska hämta mamma inatt i Helsingborg.. lite payback sa hon. ;p Och jag ska även ner till Stefan snart till stängning. Funderar på att gå till butiken så kan han köra mig hem sen och samtidigt får jag lite motion såhär på kvällskvisten. :)

Så ikväll ska jag försöka sitta uppe tills mamma ringer och vill hem.. man vet aldrig hur länge de håller på med sina syjuntor. ;p
Ha en bra kväll!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0