fredag

Alltså, idag har jag inte vetat vilken dag det egentligen är. Jag har trott att det har varit både lördag och söndag, så yr är jag. ;p

Idag har jag slappat fram till typ 12, glodde på Emmerdale och sen hoppade jag in i duschen och fixade till mig på typ en halvtimme.. rekord? Haha, sen kom pappa och hämtade mig så körde vi till banken. Där tog jag ut pengar till pappa eftersom i slutet av maj så ska jag och Tobbe betala det sista på Maltaresan. Så har pappa lovat att han ska betala en del av min resa, så snäll pappa jag har. :) Efter ärendet på banken körde vi och handlade mat, för vi skulle grilla. Så gott det va! Fläskfilé, klyftisar och sås.

Nu ikväll har jag lekt lite med Tobbe. <3 Han va lite trött för han hade knappt sovit inatt och han skulle upp och jobba redan 5.30, så jag förstår varför. Vi kollade lite på tv och mös. Sen handlade vi onyttigheter. ;p Blö, man får ångest efteråt. :( Men men, så är det. Jag måste skärpa mig med det där med att äta en massa onyttiga saker.

Nu är jag här hemma själv.. eller mamma och pappa är där nere men ändå. Ingen Tobbe, för han ska jobba tidigt imorgon bitti också. Så min kväll blir att äta lite godis, spela på king och kolla på tv.. och jag ska såklart skriva lite med Tobbe på msn, heh. Han kallar mig mångsysslarN.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0