fredagskväll

Åh, jag är riktigt trött nu.. både i kroppen och i ögonen. ;p Jag har varit ute i solen hela eftermiddagen så det förklarar väl saken, så nu har jag lite färg på armar och ansikte. Man känner sig mycket fräschare när man har fått lite färg på kroppen faktiskt. :)

Jag fick en idé och stack till leksaksaffären här i Höganäs innan idag, och där köpte jag ett hopprep! Det är ju skitbra att hoppa med det, så får man träning. Låter lite lökigt men det är ju roligt. ;D
Sen köpte jag även en present till mamma från mig, Tobbe, Stefan och Jill. Hon fyller nämligen 44 år imorgon. Så det blir lite kalas här hemma imorgon. Sen på kvällen ska jag och Stefan till Folkparken och va VIP-gäster, hah. Det låter något? Men det ska bli kul faktiskt, fast jag inte gillar hårdrock.

Och idag är det den kvällen då de visar Scrbus så himla sent, orka? Hur ska jag kunna hålla mig vaken till halv 1? Tror inte jag orkar det faktiskt. Typiskt, kan de inte visa det samma tider varje vardag? Blö, dagens i-landsproblem.. plus att jag saknar mitt hjärta så  häääääääär  mycket. <3

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0