lördag

Idag fyller mamma år, så grattis till henne! :)
Jag vaknade rätt tidigt idag, fråga mig inte varför.. men det kan vara för att jag somnade så tidigt igårkväll, hah. Så jag har hunnit med en massa idag. Jag har varit iväg på ärenden med pappa. Vi tvättade bilen, hämtade smörgåstårtan och hjälpte Stefan med att lämna skivorna till Folkparken till Faithful Darkness. Stefan och jag ska ju dit ikväll och sälja skivorna. Det ska bli skoj som sagt. ;p

Nu tänkte jag ta det lugnt, sitta ute i shorts och min nya tröja som är så skön. Den är verkligen somrig och luftig. Sen kommer mammas gäster efter 15 nån gång.
Ha det bra i solen idag! :)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, gott med smörgåstårta! Bästa festmaten :)

2008-05-10 @ 23:27:43
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! :)

2008-05-11 @ 14:27:20
URL: http://wlisa.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0