måndag

Då va det ny vecka igen. Gött att det går mot sommaren men idag regnar det minsann. I och för sig behövs det ibland, men det fina vädret ska ju komma imorgon igen, eller?  Och det blev inget jobb för mig idag inte. Jag ska i alla fall jobba på fredag va jag vet än så länge, men man kan ju hoppas på mer. ;)

Jag har fått gjort lite idag fast att jag är ledig. Jag gick upp tidigt med Tobbe. <3 Han släppte av mig här hemma innan han stack till jobb i stan. Jag åt frulle och satte mig här - eller rättare sagt, jag fastnade här vid datorn. Jag meckade lite med bloggen och så, vad tycks?
Jag kollade på emmerdale med mamma. Sen fixade jag till mig och körde henne till Videocorner och jag körde till parfymeriet här i Höganäs. Min mascara är slut men de hade inte min kära Nivea Beauté. :( Så jag fick köpa en annan, det blev maybelline new york. Huvudsaken är att det är en mascara med gummiborste, de är ju bäst! :)

Nu sitter jag här, tänkte nörda mig lite. Ska väl byta färdigt med lakanen i sängen.. Jag har bara tagit av de gamla och lagt de i tvätten men jag har inte orkat ta på nya än. ;p


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0