torsdag

Snart helg! :)

Det va skönt med en dusch efter en hel dags jobbande i solen med en massa vilda barn.. man blir så varm. ;p Jobbade 9.30 - 17.30, och det är samma tid imorgon också. Gött med sovmorgon men lite segt att jobba länge. Men jag ska vara glad för de timmarna jag jobbar, och det är jag också. Jag trivs att jobba där på dagis i Jonstorp. :)

Stackars min pappa, han har haft tandvärk nu i en vecka typ fast han har varit hos tandläkaren och de har gjort en massa.. men icke att det blir bättre. Och ovanpå allt så har han fått ryggskott nu! Det var längesen han fick det sist, så mamma har varit hans personliga assistent hela dagen. Och de ska åka till Mallis nästa helg. Hoppas han blir bättre tills dess. :)

Nu väntar jag bara på att Tobbe ska komma hem, får se om vi kan nanna tillsammans inatt. :) <3
Han har varit på det Volvo Ocean Race eller nåt här bygden. Kul för honom att göra nåt kul och vara ledig några dagar från jobbet. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0