fredag 14e november 19:03

Helg nu då, fast jag va ledig idag ändå. Det blev en runda på stan minsann, ensam. Det är bäst tycker jag, att strosa runt i affärer ensam och kolla på allt möjligt utan att nån är med och stonkar och vill inte gå in i samma affärer som mig. ;p Fast ibland kan det va kul med lite sällskap om man bara ska kolla runt och inte letar efter nåt speciellt. :) Jag hittade bara kläder på Gina, fy va massa fint de hade nu! Innan har jag tyckt att de har lite konstiga kläder men de har kanske ändrat sig igen och blivit mer vanliga. Man kan ju hoppas. Jag köpte en lång kofta som är en typisk ginakofta ni vet. De som är så skööna. Och sen köpte jag en bolero, som är lång.. ända ner till baken typ. Sån skön den med. ;p Och sen köpte jag också en jättefin klänning jag inte kunde motstå. Om jag inte hade köpt den hade jag bara ångrat mig. En sån klänning man har när man festar. Så vi måste ut och festa snart Caroline, okej? ;) Så söt den var.




Imorgon är det jobb på skivlagret ca 10 - 16. Efter det är det Rögle  HV71 som gäller på Lindab Arena. Ni måste se världens dissbild sen, ska lägga upp den strax. Den va verkligen rolig, jag pallar inte med Percy. Han är jobbig, den jobbigaste malmöiten ever..

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, paarty! finfin klänning ju! :D Ja, vi får dra ut ngn dag. :P naajse. : P vi hörs! Puss

2008-11-15 @ 00:57:42

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0