fredag 21e november 16:35

Det snöar! Både mysigt och inte mysigt. För nu är det så fint och vitt ute men imorgon är det väl redan slaskigt eller jättehalt ute. :( Hoppas verkligen att det är snö framåt julen, det skulle vara hur mysigt som helst.. typ lagom till lucia och julafton då. Och gärna lite snö på nyår med. ;)

Jaha, då va man nyss hemkommen från jobb. Det blev ju extrajobb idag för mig, jag är ju annars ledig på fredagar men då blir det extra cash till mig nästa månad.. lagom till jul. ;) Heh. Vi va ute i snön nu i eftermiddags men det va så sjukt kallt ute så alla barn frös och va ledsna. x) Så vi gick in igen.

Ha en mysig kväll för det ska jag ha. :) Antingen mys med Tobbe eller så blir det mys fraför tvn och idol. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0