lördag 1a november 19:20

Nu är jag hemma igen. Jobbade en halvtimme längre än vad jag skulle, men va fan.. cash till mig. :) Jag har nyss ätit kebabtallrik och glott på tv med pappa. Och dessutom så vann Rögle idag mod Modo. Vadå sjukt? Rögle leder Elitserien nu! Det är ju som om Norrköping skulle lett i Allsvenskan, hah. Den 15e ska jag i alla fall kolla Rögl mot HV71 med pappa och Stefan. :)

Just nu nördar jag vid datorn, spelar lite och så. Jag ska ner till mamma på Videocorner om ett tag, hon jobbar ikväll för Stefan och Jill är på Halloweenfest eller nåt. ;p Så får jag dra ner där och avlösa henne lite. Tradigt att stå där nere helt själv en lördagkväll. Jag tänkte ändå köpa lite godis när jag ändå ska dit. ;) Jag är inte så sugen på mina chokladpraliner från VikenChoklad. Jag sparar de till ett finare tillfälle. ;p

Åh vad jag saknar Tobbe. Han är i Småland nånstans och spelar airsoft i typ -14. Bara han inte blir förkyld. :( Det skulle inte va så kul. Men imorgon kommer han hem igen. :) På tal om imorgon.. jag ska nog dra till Väla eller nåt imorgon och kolla i lite affärer. Har så mycket pengar på kontot så jag vet inte vad jag ska göra av alla pengarna. ;) Hah kanske inte så mycket men mycket för att vara mig.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0