onsdag 19e november 18:49

Godkväll!
Nu är jag mätt i magen och kollar på 2½ män lite då och då. ;p Jag snackar även med Tobbe över msn, blir ingen träff med honom ikväll. :( Han börjar tidigt och vi är inte klara med allt. ja, så vi får ses imorgon istället, tur det. :) <3

Ikväll tänkte jag cykla lite på vår motionscykel, ett sånt inprogrammerat program är helt lagom. Jag måste cykla lite varje dag, jag måste det. Jag som är en sån sockerberoende människa måste det. ;p Sen är jag och mamma ute och går varje morgon vi hinner. Som när jag börjar 8.45 så hinner vi ju ut och gå men när jag börjar 7.30 som imorgon hinner vi inte, palla gå upp kl 5? Hah, men va ute och gick en runda innan maten ändå så. Ja i alla fall, jag tänkte cykla lite innan kl 20 så jag hinner duscha innan Bonde söker fru och sen efter det är det ju Grey's Anatomy. Onsdagarna är min favorit tvkväll. :) Kalla mig tönt men Bonde söker fru är kul att titta på. ;p och Grey's kan man inte missa! Säsong 4 släpps om en vecka, det ni. Den ska köpas så klart.

Ja på tal om att jobba.. Jag ska jobba på fredag också, 7.30 - 16 och det är ju min lediga dag men de behövde vikarie på en annan avdelning då. Money money money!

Kommentarer
Postat av: Caroline

hur länge cyklar du ?

2008-11-20 @ 11:41:20

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0