tisdag 11e november 20:58

Godkväll!
Då är det snart dags för sängen, hah. Jag måste lägga mig i tid så jag inte är helt seg nästa dag. Fast det är rätt gött för jag brukar vila med barnen på min middagsrast. (a)

Idag jobbade jag 8.45 - 16.30. Jag fick jobba en halvtimme extra för en personal från på den avdelningn jag jobbar på va på nåt möte så jag fick jobba över lite tills hon kom tillbaka. Sen va det hem direkt och sen åkte jag, mamma och pappa ut till Väla. Det va tänkt att vi skulle hämta grejer till Stefan från Skivlagret men det blev även att pappa hämtade ut nya telefoner till honom och Anders. Så vi va på Teknikmagasinet skitlänge. ;p Han killen hade dålig koll på företagsabonnemang. Sen åt vi, jag åt en kebabtallrik på Blå Tuppen och det va riktigt gott. Inget fejkat kött här inte! ;p

Nu är jag i alla fall hemma och saknar Tobbe en massa. Han är supersjuk och ligger hemma hos sig och hostar. :( Krya på dig nutte. ;* <3 Tänkte kolla på lite tv nu.. om där är nåt bra. De visar Systrar i jeans nu på 3an, hah. Den har jag nog redan sett?

Kommentarer
Postat av: Malin

Så, då är vi i princip släkt ;D

2008-11-12 @ 15:22:48
URL: http://thomasdotter.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Eller hur är han! :D

2008-11-13 @ 10:14:06
URL: http://pussydoll.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0